36+2 deyim bende bugün aşırı derecede mide yanmam ve bulantım var. Neden bilmiyorum ama yatarak geçirmeye çalışıyorum. Su ve maden suyu tüketiyorum diğer forumlarda okumuştum. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz zamanında sağ salim alırız kucağımıza 🤲 inşallah siz de yarın güzel haberler Alırsınız 🍀