omusun_annesi23 14+1 günlüğüz kasığımda ve karnimda agrialr oluyor anı ağrılar rahmine vuruyor benimle aynı durumu yaşayan var mı?Sizce doktora gitmeli miyim?
nur34_ omusun_annesi23 icim rahat olsun diyosan git benimde adet olmus gibj karin agrisi kasik agrisi vardi kontrol gunumde sordum bakti rahim buyuyor normal dedi suan 19 haftadayim ara ara oluyor cok sukur bebekte bende cok saglkliyz kanama leke hic birsey gormedim simdiye kadar norml yani korkmuyrm agrilrdn