benim kanamam yoktu ama bebek alta tutunmuş, düşük veya erken doğum riskine karşı kullanıyorum fitili. ağrılarım ara ara azalıyor ara ara çoğalıyor. anladığım kadarıyla o fitili ağrı için vermiyolar, bebek düşük yapmasın diye veriyolar. kasları biraz gevşettiği için bebek rahme yerleşip büyüdüğü zaman kaslar engel olmasın diye veriyolar