UmranDrkbsi etlik şehir hastanesinde radyoloji bölümü kayıt yapan kişiye göre değişiyo sanırım ben dün aldım 7 şubata gün verdiler 20. Haftama denk geliyo ama geçen hafta gittiğim de şubat diye konuştuk marta vermişler eve gelince farkettim randevu kağıdında mart yazıyodu ertesi gün tekrar gittim kayıtta ki kız gerek yok randevuya bunu iptal edelim haftanızda bakacağız dedi hatta baya üsteledim çalıştıgım yere kağıt vermem gerekiyor randevu ayarlayın yeniden diye yok yok haftanda gel yapılır o zaman veririz dedi ama benm içime sinmedi dün muayneye gitmiştim doktora sordum öyle bişy yok al randevunu dedi tekrar uğradım radyolojiye bu sefer ki kayıtta ki kız hemen yardımcı olayım randevunuzun olması gerekiyo dedi 7 şubata verdi birinin dediği diğerini tutmuyo bir kaç farklı kişiye sormak gerekiyomuş yoksa kalcaktm ortada ama bnce yer var kayıttakiler pislik yapıyo dolu deyip milleyi gönderiyo az hasta olsun az hasta gelsin gün içinde uğraşmayalım diye insanları başlarından savıyolar