Mavidunyamm Ezgikrkl mecbur değil ama kesinlikle yapılması gereken bir şey bence. Bebeğinin bütün organlarına tek tek bakılıyor. Allah korusun bir aksilik varsa doğumdan hemen sonra tedavi altına alınır. Ben ilk gebeligimde sağlıklı sandığım bebeğimin aslında hasta olduğunu öğrendim detaylı ultrasonda
Essraanil Ezgikrkl bir sıkıntı varsa anne karnında bilr müdahele ediliyor artık bebeklere teknoloji çokça gelişti doktorlarımızı Rabbim muvaffak etsin.kesinlikle yaptırmalısınız
aasenaktas Yaptırmanız hem siz hem de bebeğiniz için daha sağlıklı olur yoksa bir mecburiyeti yok. Teknoloji bu kadar gelişmişken bu devirde korku veya başka şeyler yüzünden yararlanmayı istememek biraz garip olur gibi🙏🏻