busedgts Kızlar acil biraz önce cok az miktarda suyum geldi su olduguna emınım birden oldu cunku dr ped tak takıpte kal dedi uzandım zaten erken gebelik riskimden dolayı progestan ve nidicard içip üç gündür yatıyorum Basına gelen var mi? ‼️ 🚨
Ozgery_ busedgts bence hemen doktora gitmelisin ya da numarası varsa doktorunla iletişime geçmeye çalış
Mavidunyamm busedgts peki su falan içme sıvı şeyler tüketme bakalım tuvaletin gelecek mi. Çünkü ben hastaneye gittiğimde suyum gelmiş ama fark etmemişim doktor sordu sık sık lavaboya gittin mi diye gerçekten de hiç sıvı tuketmedigim halde yarım saate bir tuvalete kosuyordum. Meğer o suymus
busedgts Ozgery_ tekrarlar ise hemen hazırlıklıyım zaten beklemem bu sefer miktari az oldugu için ve zaten dinlenmem gerektiği için bekleyecegım su anda
busedgts Doktorumla iletişime geçtim uzan takıpte kalalım dedi su an için gelmeni gerektirecek bir şey yok dedi miktari az oldugu için ama korktum uzanırken danısmak istedim
Glyctkl Canım kullandığın progestan da yapıyor onu takipte kalıp doktoruna öyle git bence az birşeyle belki idrar kaçırmışsındır kuruntu yapma☺️