Gulsen_tanrikulu E nabıza bi sonuç düşmüş değer normal yazıyor ama diğer taraftada ayrıntılı rapora bakın yazıyor çıkmışmıdır gidip alsam sonuçlarımı
koohydal benimde çıkmışsa sonuçlarım gidip göstermemmi gerekiyor yoksa bir sonraki ay muayenede göstersem sorun olurmu acaba?
ArvenMom koohydal doktoruna at bence eğer riskli bir durum yoksa 1 ay sonra gel der muhakak hakkında hayırlısı olsun 🥰🙈