Merhaba bende soğan kürünü yaptım 1,buçuk yıllık evliyim doktor kontrolünde kistlerim olduğunu söyledi doktor polikistik over dediler çok umutsuzdum herhalde normal yolla hamile kalamam diye hep düşünüyordum sürekli soğan kürünü görüyordum ama umut bağlamak istememiştim daha sonra yapıyım ya ne kaybederim dedim ve adetim bittikten sonraki gün sabah akşam günde iki defa soğanın kahverengi kabuklarını soydum dörde bölerek kaynattım sabah ayrı yapıyorsun akşam ayrı normalde 15gün filan uygulayın diyorlar ben bi 10gibi yaptım yine vazgeçtim dedim daha yapmıycam ve sonra bi baktım hamileyim ilk önce Allah’ın izniyle tabi ama soğanın da etkisi olduğunu düşünüyorum Allah size de en Kısa zamanda nasip etsin inşallah 🙏