Az önce doktordan geldim 24+1 haftalığız 505 gram normal dedi doktor bir bakayım foruma dedim herkesin bu haftalarda 600-700 civarında. Kıyaslamak değilde bir üzüldüm doktorda normal dedi ama anlamadım çok mu zayıf kaldı acaba devlete gidiyorum ben çok önemsemedi mi acaba doktor