Aaaysee KLORAKHANIM bence iyi yani bebekler zaten 20 ye kadar değil de 20-25 den sonra daha çok kilo almaya başlıyor ben 18 de gittim 190 gram 18 cm idi
KLORAKHANIM Aaaysee masallah o zaman rabbim saglikli kilo ve boyda dogmayi nasip etsin tüm yavrucaklara 🙏