Tucemsiiii Perafeda bence bekleyin yaaa benden demesi 1 saattir üzgün şekilde oturuyorum. 5 gün önce yaptığım test de hayalet çizgi çıktı şimdi birdaha yaptım negatif cok umutlanmıştım adetime daha 3 gün falan var. Bence adetiniz geçsin öyle yapın yoksa insan cok stres olup üzülüyor
rachelgreenn 8 gün varsa çıkmayabilir yani bende çıkmamıştı 5 gün kala yaptım aşırı silik çıktı bir gün sonra daha belirginleşti. Bugün kan verdim yarın sonucu alıcam. Yani bence biraz daha bekle çıkmazsa üzülmeyesin 😇