iremsenpli11 Adet sancısı gibi ağrım var sanki bu sabah daha yeni başladı çok fazla değil ama hissedilecek kadar sebebi nedir sizce yaşayanlar var mı ?
Bzdmr iremsenpli11 Adet döneminiz mi bugünler bende 26+4 haftalık hamileyim her ay adet günüm geldiğinde oluyor kasik ağrısı doktoruma sordum annemde ebe hemşire onada sordum ikiside normal ağrın olması dediler doktorum çok şiddetli dayanilmayacak ağrın olursa gel dedi
Bebeginehasret iremsenpli11 benm doktorum dinlenince gecen butun agrilar normaldir demisti ama 1 saat yattn gecmedi hemen gel die uyarmisti canm
Munvr Bende de oluyor bugün hastaneden geldim bel ağrısı ve kasık ağrısı normal dedi kanama olursa acil gel dedi
iremsenpli11 Bzdmr evet adet zamanlarim ay sonu ay başı adet görmem gerekiyor sebebi buysa gerçekten çok garip ilk aylarda olup sonra geçiyor diye duymuştum demekki yaşayanlar varmis teşekkür ederim 😊
Bzdmr iremsenpli11 Rica ederim benim.hala oluyor ve normal dediler ama yinede aklınıza takılırsa tabiki doktorunuza sormanız en güzeli sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza 🤗