yagmur089 Kizlar hem hissediyordum kizim olcak inşallah siz kac hafalikken ogrendiniz bizim bir hafta onden de gidiyormus 14 haftaligiz insallah
Tugce1506 yagmur089 16+3 de doktor söyledi bende cmt günü öğrendim partiyle sen erkek demiştin erkek çıktı 😬
momysss yagmur089 canım 13 haftalığız doktor bişey demiyo erken diyo benimkini bi atıyım bacak arası böylemiydi
catandgirlmom yagmur089 11 ve 13. Haftalarımda kız diye tahmin ettiler ama kesinlik olmadı 17. Haftaya randevu verildi inşallah o zaman öğreniriz siz erken öğrenmişsiniz ne güzel
yagmur089 momysss bacim tam gostermis bazi doktrlar soylemiyor erken diye ama aslinda 13 haftalikken belli oluyor seninki erkek bacim
yagmur089 catandgirlmom aynn erken ogrendim ilkin gostermiyor fln dedi doktr pek soylemek istemiyor bazi doktrlar ama ben hocam iyi bakin dedim snra bakti gosteriyor dedi kiz dedi
Nazlison yagmur089 <a href=“https://mutluresim.com/image/HYsxP"><img src=“https://mutluresim.com/images/2022/12/15/HYsxP.jpg” alt=“HYsxP.jpg” border=“0”></a> Banada bakar mısınız
yagmur089 Ben sdce tahmin ediyorum kizlar yani yanlista cikabilir dogru da tam belli oldugu zmn kiz veya erkek diyorum