arirangg Bilinmiyor_25 Benim de var ama önceden beri gözümde alerji var o yüzden. Kalıcı çözüm bulamadım. Sürekli ilaç kullanıyorum. Şu an 6 haftalık hamileyim. Doktor ilaç kullanma dedi. Akışına bıraktım.
Leilani Bilinmiyor_25 benim de göz ağrım çok oluyor şuana kadar tek çözümüm gözlerimi dinlendirmek başka da bir şey işe yaramayor 😣
2022Mom2022 Leilani bendede çok olmaya başladı kızlar demlenmiş çayın suyunu pansuman yapsak zararı olmaz heralde gebelikte ☹️