berosunannesii Bebeklerinizden topuk kanı aldırdınız mı? Bazıları istemiyormus bebeğimin ilkini hastanede aldılar simdi 2. si olması lazım. siz ne yaptınız
Minigim38 berosunannesii aldırdım bende biri hastanede diğeri sağlık ocağında neden zararlı bende merak ettim şimdi
Ceyo93 berosunannesii her iki çocuğumda da 5. Gün sağlık ocağında verdik kanı bunda da 4 ya da 5. Gün getir dediler
berosunannesii KLORAKHANIM @Minigim38 yani zararı yok da işte sma vs hastalıkların tedavisi allah korusun milyon dolarlar yani yaptırmaya gerek duymayan cokmus hem acı çekecek vs vs diye
Dark berosunannesii kesinlikle yapılması lazım. Ordan birçok şeye bakılıyor. Ona göre tedaviye başlanıyor. sma ile alakası yok, hem pahalı diye teşhis koyulmayacak mi 2dk ağlıyor unutuyor, bebeği ağlamasın diye bunu yaptırmayacak kişi yoktur sanırım
berosunannesii Dark tedavisi mümkün olan bir hastalığa bakılıyor mu bilmiyorum zaten Allah kimseye yaşatmasın korusun tüm bebekleri 🙏🏻 ben yaptırdım yaptırmayan imza atan anne baba var diye de bilgilendirmisti hastanede hemsireler ama yapılmasını önerdiler tabii.
Dark berosunannesii evet troit hastalıkları falan orda çıkıyor mesela. Hatta burda bununla ilgili paylaşımda vardı tedaviye baslanmisti
Sumeyye02 berosunannesii topuk kanının bir zararı yok aksine çocukta birşey çıkarsa o kandan söyleniyor aşı yaptirmiyorlar bazı insanlar aksine hiçbir zararı yok topuk kanı aldırmanin