Hulyakkus gokcesck 3 hafta önce randevu verdi doktor 20 haftaliktan önce bakamayiz dediler kısmetse yarın gireceğim umarım kötü bir şey çıkmaz 🙏 diğer gebeligimde malesef kötüydü 🥺
MeltemEA Merhaba 20+5 te geçen hafta girdim .Bayağı uzun sürüyor bizim sıpa sırtı dönük uyuduğu için onun dönmesi için uğraştırdı bayağı.Tok git birde arkadaşım ben hafif açtım o kadar uzun sürdüki çok acıktım😅