berosunannesii Gece en fazla 1-2saat uyuyabiliyorum onda da bir ter atıyorum sormayın. Lohusalığımın 13. günündeyim. Normal midir yaşayan var mı? Bir de geceleri kötü kötü rüyalar görüyorum sadece son 2 gündür görmedim onun dısında hep gördüm😰
ikicocuklubiranne berosunannesii ilk bebeğiniz mi genelde ilk çocukta bu tarz şeyler çok yaşanıyor. Bende oğlumda öyleydim. Kan ter içinde uyanıyordum. Korkudan uyuyamıyordum bebeğime uyanamazsam diye. 2-3 ay içinde normale döndüm. Şimdi ikinci bebeğim daha rahatım insanlar batıyor sadece yanımda kalanlar 😬
berosunannesii ikicocuklubiranne 😅😅 onlar hep batar normaldir genelde dilleri iğnelidir bazılarının 😀evet ilk bebeğim ya ondan herhalde