IlaydaOrhanKopuz
merhaba anneler 🌸
31. Haftamın içindeyim karnım artık gerildiği için göbekten iğne yapmak çok zor oluyor iki üç gündür kanıyor hep 😞 doktorum bacak ve kol dan yap dedi ama sizce hangisi daha rahat.bacakta çok ağrı yapıyor diyen de var kararsız kaldım.ama artık göbekten zor oluypr ordan yapamıcağım kesin 😞