Kubratagram00 Kizlar 27 haftalık hamileyim özel hastane de bi doktora gidiyorum ilk başlarda sevmiştim doktorumu ama şuan doktorumdan memnun değilim egolu geliyo ve erkek olduğu için rahatça biseyler soramiyorum şuan doktor değiştirmek mantıklı olur mu
nilsmomy Kubratagram00 niye olmasın doğumu içinize sinen bir doktorla yapmanız önemli eğer memnun değilseniz değişin tabi ki
Ahuum Kubratagram00 bende doktorumun bilgisine güvenmedim. Aynı hastanede daha çok tercih edilen bilgisine güvendiğim doktra geçtim