Deletedmom_51 Arkadaşlar ilk 4 ay karından oksopar iğne kullandım sonra bıraktık şimdi doktor tekrar kullancaz dedi bugün karnımdan yaptım bi sıkıntı olur mu? İlerleyen aylarda karından iğne yapan var mı aranızda
Selam12 Deletedmom_51 hamileliğim boyunca vuruluyorum isterseniz koldan isterseniz de dediğiniz gibi karından uygulama yapabilirsiniz size kalmış hiç bir sıkıntı olmuyor merak etmeyin