Bende yaklaşık bi aya yakın adet olcakmışım gibi kasık ağrısı oldu ve halsizlik uyuma isteği oldu arada bir. Onun haricinde hiç hiççç hamile gibi değildim ne bir belirti ne bir şikayet çok şükür şimdi 36 haftamıza gireceğiz bebişimle. 🧿 her gebelikte mide bulantısı, iştah kaybı , koku hassasiyeti olacak diye bişey yok kendinizi strese sokmayın böyle. Herkesin gebelik süreci farklıdır. İçiniz rahat olsun, kanama ve pembe akıntı olmadığı sürece Allahın izniyle hiç birşey olmaz. 🥰🌼