Meloo14- 35 günlüğüz 56 cm olmuşuz 🧿 0-3 ay zıbınları 10 gün giydi 51 cm doğmuştu çıtçıt yeri küçük geliyordu. 3 aylık alabilirsiniz zıbınları 😊 kıyafet olarak hala 0-3 kullanıyorum yeni yeni patikli olanlar küçük gelmeye başladı 🤭
3-6 da üst kısmı oluyor ama pijamaları uzun geliyor 🤭 alabildiğince bol zıbın al uzun kısa sıfır kol fark etmez. Ben 3 tane 5 li hastane cıkışı 1 tane 10 lu hastane çıkışı almıştım. 10′lu cok gereksiz almanı tavsiye etmem onun yerine 5 li, 3′Lü takımlar alabilirsin. Battaniye olarak ben penye battaniye 4 5 tane aldım onlar daha sıcak tutuyormuş. Polar, peluşlar cok terletiyor 😊