Kizlar bgun ayrintiliya girdm sukur hersey yolunda ama 1 kez boynuna kordon dolanms ozel muaynanede kontrol edildik secde pozisyonundaydi bebegin kordon skintı degil kackez daha cozer dolar bu haftalarda normal dedi ama.analik kafama taktm bu durumu yasayan oldumu acaba