MayisR Kızlar 18. Haftaya girdim hâlâ mide bulantılarım geçmiyor sabah bulantısı olsa yine sevineceğim ama gün boyu devam ediyor benim ki. Gebeliğin de mide bulantısı yaşayan anneler ne zaman geçti bulantılarınız acaba ? Şimdiden teşekkürler ☘️
-hilos1 MayisR bende 14teyim ne bulantı ne koku hassasiyeti bitmedi valla ben bittim artık kilo vermekten inşallah hepimizin bu sıkıntıları biran önce biter
MayisR -hilos1 inşallah 🙏🏻 ben de 2 kilo verdim 4 ay bitti artık hiç kilo almadım. Psikolojik olarak o kadar yıpratıyor ki artık ha geçti ha geçecek derken geçmemesi
Fatmakesik 4 aylık olmasına bir hafta var ama bende hala bulantı kusma var doğru düzgün bişey yiyemiyorum akşama kadar aç kalsam canım bişey çekmiyor istemiyor
MayisR zeyneppp001 prilam kullanıyorum başlarda nerdeyse işe yaramıyordu artık etki ediyor ama kullanmadığım gün berbatım sürekli ilaçta kullanmak istemiyorum o yüzden bir an önce geçsin istiyorum 😞
Bsye16 Bu ikinci gebeliğim ikisinde de mide bulantısını hat safhada yaşadım ilkinde 3 ay dolunca geçti bunda 20 haftalıkken geçti tek çareyi prilam kullanmakta bulmuştum