Meleklerininannesii Kızlar bugün çatlatma iğnemin 12. Günü 17 Kasım’da iğne oldum. Böyl hafifçe silik çizgi görüyorum doktorum 30 Kasım da kan vermemi istedi sizce birşey var mı yoksa halen iğne etkisi mi 🥹🥹 çıplak gözle bakıldığında daha net https://imgyukle.com/i/Ja5Fjh
g-polat Meleklerininannesii canım test bozuk gibi gösterge kısmı kaymış ama bn çok silik bi çizgi gördüm yarın sabah tekrar bi test yap istersen hayırlı haberlerini alırsın inşallah 🌸🥰
en_guzel_emanetlerim Meleklerininannesii testin yanlış yani hatalı test olabiliyor bazen böyle çıkıyor bu testler siz başka bir testle tekrarlayın
[silindi] Meleklerininannesii çizgi görünüyor, ben testin hatalı olduğunu düşünmüyorum sadece gösterge yeri oynamış, biraz daha sağa kaysa da aynı sonuç çıkacak ama belki tecrübeliler doğru sonuç vermiyor diyorsa çokta iddia etmek istemiyorum
Meleklerininannesii afroditt yanlış nasıl yapılır ki üzerine idrarı yazdığı şekilde damlattm o kadar. Sadece testin kendisi bu şekilde bu test markası hep böyle çoğu genelde en köşede çıkıyor hamilelk çizgisi de ortada çıkıyor
Meleklerininannesii Jaleisik öyle yaptım ama 5 damla yazıyordu üstünde 5 damla yaptım ve pembe oldu bekledim
Meleklerininannesii g-polat çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun inşallah öyle olur bakalım 🥰
Rapunzel3846 Canım ben de bi daha yapman gerektiğini düşünüyorum, onu paylaş onu yorumlayalım, inşallah hayırlı sonuçlar çıkar
Meleklerininannesii Rapunzel3846 tamam canım benim yeniden test alıp geleceğim paylaşırım çok teşekkür ederim ♥️
Meryem_1 Meleklerininannesii tebrik ederim canım bende iğne oldum senin yumurta sayın kaçtı fazla olması şansımızı artıyor mu