Hergğn düzenli tansiyonumu ölçüyorum 12-8 di en fazla genelde 11-7 falan çıkıyor bugün 15-16 karda ölçtüm aklım çıktı. Öyle tuzlu vs bişey de yemedim dikkat ediyorum. Yoldayım sağlık ocağına gidiyorum kalp atışını dinleyip tansiyonuma baktırıcam inşallah ben yanlış ölçmüş olayım bişey olmasın nolur😭😭