Mfozturk Kızlar kanguru almayı düşünüyorum ama hangisini alicagimi bilmiyorum. Kalçasında problem yaratır diye kötü bişey de almak istemiyorum. Var mı tavsiyeniz? Memnun kaldığınız? Sağlığı açısından daha iyi dediğiniz? Fiyatı da çok yüksek olmazsa daha iyi olur ama önceliğim sağlık açısından iyi olması
Pinarbek Mfozturk ilk 8ay sling kullandım çok rahattı 10aylikken moll baby e geçtik bel destekli 23ay kullandım
Aysegulkkfs Mfozturk ben solomombaby almıştım, ergonomik bir kanguru. Bacakların duruşu önerilen pozisyon M şeklini alıyordu. Yenidoğan aparatı da vardı. 2. Bebeğimi bekliyorum onda da kullanacağım. Tavsiye ederim 👍
Kirmizibalik1 Herkes ilk 3 4 ay kullaniliyor dedi diye en cok almaya hevesim olan sey kanguruydu vazgectim bosa marsaf olmasim 3 4 ay diye. Ama hele 2 yasa kadar kullanabilceksem neden almayim kii bende bakim dediginiz markalara
Kayrabera8 Ben momfortbsby kullandım oğlumda, çok rahat tavsiye ederim, eltime verdim o da kullandı hala tertemiz şimdi kızımla yine kullanacağım inşallah