Bende 36+5de bugün kontrolümüz vardı. Suyum çok azalmış, 1hafta sonra tekrar çağırdı. Sınıra yakın önümüzdeki hafta doğuma alabiliriz dedi. Suyu arttırmak için havuç suyu vs sordum ama doktorum çok etkili olmasada bol bol sıvı alın dedi. 37den sonrası problem değil dedi zaten bebiş 2800 olmuş