tontonhanim Ultra Air olanı daha sert, damaksız emzik. Ama çoğu bebek tutuyor. Soft olan daha yumuşak adından da belli. E bebeğin kendi markası baby plus diye bi marka var. Aynı avent muadili, baya benziyor. Benim oğlum büyüdü artık da koparmıştı bi ara emziğini. O sıra da aventler kalkmıştı piyasadan. Bulamayınca baby plus benziyor diye almıştım, memnun kaldık. Ve fiyat farkı çok fazla arada. Yorumlarına bakın derim 😊