Kuzey_irmak Gebelik boyunca sarı akıntı mantar enfeksiyonu belirtisiymiş,bgn çatı muayenemde öğrendim mantar oldumu😔 çok ağrılı geçti varmı bu durumu yaşayan?Normal doğuma engel olur mu ya😞
Busra88 Kuzey_irmak onun tedavisi varr cnmm; biz izin gelince de bende olusmus, burda hollanda da doktora gittim bana daktarin yazdi , altan fitil gibi simdi gecti coksukuur
Mnkse Kuzey_irmak Merhaba canım bende de vardı mantar krem ve fitil verdi geçti normal Doğuma da engel değilmiş az önce kontrolden çıktım sabah akşam Doğum olabilirmiş sıkma canını yani ilaç verdiyse onları kullan geçiyor
Kuzey_irmak ozlemkrts sordum burda aynı durumu yaşayan varmı diye sordum hani?Burda ki herkes heralde dr gidiyor ve soruyor!
Cansuarslan2010 Doktor krem yada fitil veriyor eğer doktor randevuma daha varsa evde sirkeli şu ile yıka benim öyle geçti akımdım var ama ağrım yanmam kaşınmaya geçti çok suk ur
Kuzey_irmak Cansuarslan2010 şimdi bir sürü ilaç vs verdi inşallah geçer ya doğuma az kalınca panik oldm çatı muayenesini bile anlamadım😞
ozlemkrts Kuzey_irmak normal duruma engel mi diye sormuşsun ya onu soramadın mı doktoruna burdakiler nereden bilecek engel mi deği mi diye????
Kuzey_irmak ozlemkrts burdakiler şurdan bilcek canım hani AYNI DURUMU YAŞAYIPTA NORMAL DOĞURAN VARDIR ????Anladın???Neyin tartışmasındasınız pardonda?Ben ne dertteyim siz ne kafasındasınız???Bişe sordum yanıtın yoksa polemik yaratmak neden???Hayret bişe!
Kuzey_irmak Mnkse aynen canım bana da şimdi fitil krem ilaç verdi,geldik sonuna doğru inşallah kazasız belasız sağlıkla sonlandırırız🙏🏻😕💙