gucluanne80 geçmiş olsun, aynı durumu ben de yaşamıştim, düşük yaptım kaynanamin bacıları çocuk yapın gidin tedavi olun muhabbeti yaptılar, dedim biz şimdiye kadar kendimiz düşünmedik bundan sonrada Allah büyüktür. Ve o an anladım ki kaynanam kimseye söylememiş niye saklıyorsa artık. Eşim bana kızdı, ne diye düşük yaptığını söylemiyorsun, ben de dedim annen bacilarina ne diye söylemedi. Baya sıkıntılar yaşadık, kaynanam benden yana arkamdan düşük yaptığını söylüyor yalan, oyun yapıyorlar felan gibi cümleler kuruyor. Muhabbetimi kestim.ama çok şükür hamileyim, ve kaynanama söylemedik kayinimdan duymuş aradı beni cvp vermedim telefonlarina. Allah sana da sağlıklı hayırlı evlat versin. Ama söyle gitsin saklayinca sen zarar görüyorsun.