umena
Sağlık kurumu adı belirli değil. İyi ya da kötü olmasından, aldığınız hizmetten memnun kalıp kalmadığınızdan ya da bir doktoru veya hemşireyi öven, beğenmediğinizi belirten bir yorumdan bahsetmiyorsunuz sevgili annemiz. Ne zaman çıkar ? Neden böyle oldu? Bunlar öneri sorusudur. Bu yüzden etiketi düzenledim. 🌺