Selisscee Hanımlar selam 16+1 de gittim doktorum cinsiyet tahmininde bulundu erkek dedi acaba değişir mi basina gelen var mi kordon fln saniliyor ya biseyler almak istiyorum 😍
Selisscee lionmom yani erkekleri daha net görüyorlar sanırım ama kordon fln karışırmi diye düşünmedim değil 🥰sağlıkla gelsinler
lionmom Selisscee Valla ne yalan söyliyim başlarda emin olamadım aynı şekilde kıyafet alıcaktım bir sonraki kontrole kadar hiçbirşey almadım kordon olabilir diye haklısınız bende çok duydum değişkenlik olabiliyor bir sonraki kontrolde emin olursunuz ☺️
Selisscee Ozlem77 ben parti fln yaptım yani inşallah kesin şekilde söylüyordur 😀16 da netleşiyor ama gostermeyebilir veya bazen karistirabiliyorlar
Dilara2131 Bebeto1 gostermedi mi acaba benimde 17+5 teyim kiza benziyor dedo ortası boş dedi ama ayrintilida cok değişen varmış
Selisscee Dilara2131 bazen kızlardada dolu gibi gözüküyormus ama erkekte çıkıntı oluyor o belli oluyor genelde
Azra45_nur Bende 16 haftam da gittim doktor bisey demedi bende merak ediyorum 3 kızım var buda beni heycandirdi bi bakarmisiniz kızlar doktora gitmeme çok var daha tabi önceliğimiz sağlıklı olması 🤗
Azra45_nur Gamzeaykut yaaa inan herkes ten erkek die duyuyorum çoğunlukla erkek diyorlar rabbim bizede nasip edecek mi acaba önceliğimiz sağlıklı olması 🤗 bebisimizin 🤎 burada 3 kızım var tereddüte kalıyorum 🙈