nazlicsgn Doktorum aspirin verdi ve doguma kadar kullanacaksın dedi . Ama aspirin kan sulandırdıgı için endişelerim var .
AnneOluyorum35 nazlicsgn 32 haftaya kadar kullanmıştım rahmime giden damarların biri tıkalı gibimiymiş neymiş 32 haftadan sonra bırakılıyo diye biliyorum doğuma kadar mı dedi kesin bi sor doktora bence
Balkizin_annesi23 nazlicsgn bende başından beri kullanıyorum şuan 30+4 32 ye kadar kullanacağım bir sıkıntı olursa doğuma kadar devam dedi doktor
Binnur-cam nazlicsgn bende gebeliğin ilk haftalarindan itibaren kullanıyorum ozellikle akşamları ic dedi doktorum . Benim bi bebegimin kalbi durmustu karnimda doktorum kanda pihti atmasi bebegin kalbini durdurabiliyor demisti onem amacli kullaniyoruz ..
nazlicsgn AnneOluyorum35 bana da bunun için verdi ama doguma kadar kullanacaksın kullanmazsan tansiyonun cıkar dogumda sıkıntı yaşarsın dedi
bhrckkk 34 e kadar kullandım, bıraktırdı sonra. Şuan 35 haftalık oldum. Doktorunuz vermiş sonuçta kullanın. 🌸
Hilaynur bhrckkk merhba bana devlet deki doktor 36 ya kadar kullan dedi coraspini özele geldim oda 34 de bırak dedi siz 35 den sonra bi sorun yaşadınızmı
Emel99emel Ben hem iğne hemde coraspirin kullanıyorum tedavi ile gebe kaldım bilmiyorum ne kadar daha kullanacağım
_aysenur8mikail__ ya herkes farklı haftalarda bırakıyor 32-34-36? bilmiyorum kesin ne zaman bırakılması gerekiyor ve 32 haftalar kesilmesi için çok erken değil mi?
05fatma Ben de kullanıyorum coraspin kan pıhtılaşmasin diye verdiler 38.haftaya kadar kullanmamı önerdi doktor genellikle kan uyuşmazlığı olduğu için veriliyor