Kbraylc Arkadaşlarım 16 haftalık hamileyim şimdiden 4 kilo almışım çok mu erken ama hiç bulantı kusma vs yaşamadım bu süreçte ???
AzraFarah Kbraylc bende 17 haftalığım,7.haftadan sonra bulantılarım başladı,hala az az devam ediyor. 55 kilo ile hamile kaldım, sonra iki kilo verdim,şimdi 56 oldum,3 kilo aldım diyorum. Ama daha çok almaktan korkuyorum biraz
2022bebeki Kbraylc Biraz hızlı gitmişsiniz 20 haftaya kadar kilo alımı pek istenmiyor. Beslenmenizi düzene sokarsaniz daha yavaş kilo alımı olur🐣
beybito27 Kbraylc Merhaba. Ben 30.haftadayim. ilk 23 hafta hiç kilo almadım. Şuan toplamda 6 kilo aldım. İlk aylarda almanız sizden kaynaklı. Beslenme duzeninizle ilgili yani. O dönemde almazsanız ilerde daha rahat edersiniz. Ben 6 kilo almama rağmen kilolu hamile kaldığım için hareketlerim kısıtlandı. Önemli olan ileriki dönemde bebeğin kilo alımı. Şimdiden dikkat etmeniz daha mantıklı
seyma9188 Kbraylc İleriki haftalarda daha çok alıyosun canım biraz dikkat etmende fayda var.Kaç kg ile hamile kaldın boyun kaç onlar da önemli tabi.
AzraFarah Kbraylc takip ederseniz çokta kilo almamışsiniz,dert etmeyin. Ben son haftalarda daha çok alırım diye korkuyorum,çok iştahlıyim yiyorum kendimi tutamıyorum
Kbraylc 2022bebeki çalıştığım için genelde çevremde ev yemeği vs yok akşamları dikkat ediyorum ama anlamadım 😢
2022bebeki Kbraylc Evden öğünlerinizi hazırlama imkanınız varsa taşıyabilirsiniz aslında ben yıllarca böyle yaptim🤗 Beyaz ekmek, hamurisinden uzak durabilirseniz biraz da hareketinizi artirdiginizda kisitlarsinz aslinda
beybito27 Kbraylc sabahları hâlâ devam eden kusmalarim var ama ben kilo vermedim hiç. Hep midemin suyu geliyor afedersiniz. Kovid bile geçirdim yine de kilo vermedim. Sadece çocuğu geliştirecek şeyler tuketince zaten kilo almıyoruz. Çünkü çocuğa iyi gelen şeyler bizi de dengede tutuyor.
Kbraylc beybito27 anladım işte bende hiç böyle şeylerde yaşanmadı şükür o yüzden normal yedim bebeğin kilosu en son doktor 15 hafta 100 gr demişti
Aysenur426868 beybito27 çocuğu geliştirecek besinler nelerdir muz ve fındık süt ürünleri hariç yazarmisiniz nasıl bir beslenme yapıyorsunuz 🥰
beybito27 Kbraylc bebeğinizin şuan organ gelişimi olduğu için kilosu yavaş ilerler. Sanırım 20. Haftalardan sonra kilo alımı hızlanıyordu. Çalışıyorsanız da yanınızda bence ceviz, fındık, kuru üzüm, süt bulundurun. Bunlar çok faydalı
seyma9188 Kbraylc İdeal kilo ile hamile kalmışsın canım ama dikkat etmende fayda var.Hamurişini,hazır paketli gıdaları tüketmemeye çalış o zaman dengelersin.Son aylarda çok kilo almışsan hareketin çok kısıtlanıyor.Nefes almakta bile zorlanırsın.Ben 33+4 teyim +7 kg aldım şuana kadar bebiş de 2 kg yu geçmiştir sanırım haftaya kontrol var belli olacak 😍
Gorkim Kbraylc biraz yavaşla ozmn fazla olduğunu düşünüyorsan akşam yemeğinde karbonhidratı kes salata protein veya sebze
ZeynepNilDuran Kbraylc ilk kilonuza da bağlı ama bende 1. Haftada 4 kilo almıştım kilo takibini yapan hemşire beni uyarmıştı. Ben fazla yemiyordum ama gazla meyve tüketiyordum. Onu kesmemi söylemişti. Zaten ileriki haftalar ister istemez alınacak yine de doktorunuza sorun.