Merhaba 1 ay kadar önce aynı benim de yüksek çıktı 8 kişi de 1 kişi oranında gitmediğim doktor kalmadı çok yıprattım kendimi gittiğim normal uzmanlarda perinatoloji hekimleri de bişi görmedi ama TAbi daha çocuk kücük dediler bu hafta detaylı ultrosanum vardı Hasan Fehmi Yazıcıoğlu’nda cok şükür orda da açık yada kapalı spina görmedi doktorumuz insallah sizinde temiz cıkar kandan ziyade ultrosan görüntüsü önemli
Hatta bir gittiğim doktor kan tahlilinden bir gün önce cinsel beraberlik olmuş ise o da cok yüksek çıkarıyor dedi sigara içti isen oda cok yüksek çıkarıyor dedi 150 sebeb sayabilirim sana dedi gönlünüzü ferah tutun insallah duam sizinle