oznur2410 Geç döllenme yaşayanlar testte ne zaman pozitif gördünüz 6. Günüm gecikmenin gogsumde hassaslık var dün farkettimki mavi damarlar çıkmış hiç cikmamisti bu zamana kadar
yagizegemom oznur2410 9. Günde öğrendim ben test yaptığımda hala silik çıkıyordu çizgi kan değerimde baya düşüktü şuan 22+1 deyim🥰🌸
ylmzftma oznur2410 ben adetime 1 gün kala silik çizgi ile öğrendim. Normalde 8 haftalık olmalıydım 7+4 haftalığım geç döllenme olmuş dedi doktorum
oznur2410 yagizegemom Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️ Bizlerede nasip olsun Beklemedeyim tekrarlicam testi birde sabah ilk idrarla yapmadım çok farkedermi ki
Ttgce Benim adetim 1 gün geçince yapmıştım test normal koyu çizgi çıktı 5. Gün kan verdim 3200 çıktı beta. 5 gün geç döllenme olmuş ama son adete göre 5 gün geri de ama gelişimde bir problem yok