Uygulamaya girdiğim zaman nereye dokunsam trendyol reklamları cıkıyo önüme sinirlerimi aşırı bozdu . Herhangi bir posta yorum yazarken pat reklam cıkıyo bütün hevesim kacıyo bazen yazmıyorum direk cıkıyorum uygulamadan . Tamam uygulamanında belli ücretleri bakımından reklam verme ihtiyacı olabilir ama bu kadarı fazla ve abartı bence !!!!