Selinufukbaby ya ben ilkinde 20 kilo gittim doguma. Anlamadim normalde yiyip yiyip kilo almayan uyuz insanlardandim:) aisir tatli severim bi yaspasta yerim otursam:) aburcunur da yerim yine almazdim ama hamilelikte ne oluyosa anlamiyorum:) su icsem yariyo.istahim da aciliyor baya. 180 boyun ilkinde doktorum boyun bar kurtariyo birsey olmaz demisti ama bu hamilelikte 1 ayda 5,5 kilo aldigimi gorunce dur artik dedi🤣su 1 aydir iskence gibi geciyor her canimin istedgini yemiyorum. Diyet yapanlari anladim. Ama yine 2 kilo almisim. Bu hafta kontrolum var bakalim ne dicek:)