Çalışamaz raporunu aldığınız günden itibaren raporlu sayılırsınız ve işe başlama tarihiniz ona göre belirlenir. Gün kaybınız olmaz. Ben de 32. haftada çalışabilir raporu aldım, 24 kasımda erken doğum tehdidi ile 36+1 de çalışamaz raporu verildi. İşe başlama tarihim de ona göre oldu. 36+1 den tam 16 hafta sonrasında işe başlama görünüyor.