Melegim38
Kizlar hesaplamaya göre 6+3 hamileyim gecen hafta cuma gününden beri hastanedeyim.
Biraz kahve rengi lekenmem vardi.
Simdik bugün hcg degerim 34 bin.
Cumartesi 16 bindi pazartesi 28 bin yani pazartesiden carsambaya cok az bi artis.
Ayrica bende iki tane kese görünüyor.
Pazartesi aksami ultrason yaptildi.
Kesenin kenarinda bi sey gördügünü söyledi ama yüzde yüz onayliyamadi ama büyük bi ihtimal bebek dedi.
Bugünki ultrasonda doktor ilk iyi görünüyor dedi.
Kesenin tam ortasinda birsey görünüyor.
Yanliz doktor yine yüzde yüz diyemedi 50 50 dedi ya bebek yada kan damari dedi.
Kafam cok karisik.
Diger kesede hicbirsey görünmüyor.