Ssmerve10 benim belirli bir korkum yok. Ölmekten korkmuyorum. Ben trafik kzasi gecirmistim 10 sene once, cok ciddi bir kazaydi olumden dondum. Vucudum paramparcaydi.
Antidepresan kullanmadigimda, arabaya binemiyorum. Kalabalik yerlerde bulunamiyorum. Mesela dolmusa otobuse bile binemem. Butun hayat kalitem bitiyor. Ben basima kotu birsey gelirse endisesi, araba carparsa vs, cunku olmeyince ne oldugunu biliyorum:)