nursomyurek cidden hiçbir rahatlatıcı çözümü yok ben 15.inci haftamada uçağa bindim 1.5 saatlik yol aniden birde bire sağ tarafıma bi ağrı girdi komple kalcama kadar bacağım çekti uçaktan inemedim ağrısından ağladım ve doğuma kadar da devam etti doktorumuz bi çözüm olmadi ortapediye fizik tedaviye gittim hamileyim diye bisey yapamadılar doğumdan sonra emar çekildi hiç bisey çıkmadı doğumdan sonra bir kaç ay daha çektim şükür sonra kendi kendine hafifledi