momlife_7 Günaydınlar sizinde sabahları karnınız düz oluyor mu ben 15 haftalık hamileyim öncesinde karnım daha çok belliydi uyandıktan sonra karnım çıkıyor alt karnım özellikle yukarıya kalkık oluyor normal mi kafama takıldı 🥹
EmineDefneGokce momlife_7 normal . Belli olan karnınız büyük ihtimal bebiş değil ilerde bebeğim şişliği çıkınca anlarsın farklı
Mizginyvz Bende 10. Haftamdayım karnım dümdüz normalinden bile düz çünkü hiç Birşey yiyemiyorum bulantılarımdan dolayı
momlife_7 EmineDefneGokce aynen demek şişkinlikti o zaten bi ağırlık vardı şiş olduğunu hissediyordum büyük tuvalete her gün çıkmaya başladım bagırsaklarım düzeldi oyuzden karnım gitti o zaman 🙄 alt karnım yukarıya doğru dikleşmeye başladı ve şiş duruyor o hamilelik karnımı acaba ?
EmineDefneGokce momlife_7 bence 20 den sonra anlaşılır İlk gebeliğimde mesela 28. Haftada falan bile karnım gündüzdü
Keziban Coook normal. Kaldı ki bazı bünyede doğurana kadar belli olmuyor gibi. Hatta benim şu an 35. Haftam biraz göbek varmış gibi duruyor