Mariam2 31 hafta olduk 1 hafta önce doktora gitinm kanlalda indiğini soyiledi ama erken doğum yok dedi cumartesi randovum var ama önceden merek ediyorum acaba erken haftalarda doğum olabilir mi
Sadomazo860 Mariam2 dikkat et sen eğilme fazla iş yapma benimde öyleydi 36 haftalık olduk erken doğum riskim var dikkat et sen
Senalay Sadomazo860 peki size erken doğum riskin var denilmiş miydi yoksa risk yokken mi 36 haftada oldu
Sadomazo860 Senalay erken doğum riskim yoktu 35 inci haftada kontrole gittiğimde bebek çok aşağıya baskı yapıyor sezeryen dikisimin inceldigini söyledi kafası sürekli aşağıda hemen ciğer geliştirici iğne vuruldum bir tane sancı kesici ilaç verdi istirahat dedi şuan 36 +3 deyiz
Mariam2 2022Mom2022 belirti hiç bişe Yok sadece 1 hafta önce doktor soyiledi ama erken doğum yokmuş cumartesi gidecem ama sonradan başlar mi merak ettim ne soyilcak zaman geçtikçe insan ister istemez korkuyor
Livaa12 Bende 31+6 da gttim bkac gun once bana da aynısını söyledi doktor , kafasi oturmus kanala , biraz erken olmus ama korkma sıkıntı yok smdilik , dinlen cok yorma kendni dedi fazla merdiven inip cikma , yarm saatten fazla yürüme . Agr is yapma dedi
Senalay Sadomazo860 Bende şuan 33+3 bebek çok aşağıdaymış bana da baskı yapıyor zaten erken doğum riskin yok ama ne olacağını da bilemiyoruz tabiki