Melkee Kızlar sanırım suyum geldi sağlık ocağındaydım tam yürürken resmen tutamadım ve iç çamaşırım ıslandı eyvah dedim eşimde yanımdaydı hemen eve geçtik avuç içi kadar iç çamaşırım ıslaktı ve birazda akıntı gelmişti. Hastaneye gideyim mi napayım belirisizlik içerisindeyim yani gidicemde su mu bu ?
Ruvvruvveeydaaa Melkee Hemen hastaneye git canım, geçen banada oldu. Hastaneye gittim ufak bı testle anliyolar zaten. Benimki su değilmiş.
Nimetkayseri1438 Melkee sağlık ocagindayken ebeler bi söyleseydin şu olduğunu düşündükleri yerde veya Nişan olup olmadığını daha net ogrenirdin . Git tabi bi Dr a muayene olmaktan zarar gelmez
asuyalin Melkee akıntıdır, suyunuz olsa bacaklarınızın aşağısı üstünüz başınız su oluyor kilot komple ıslanıyor arkalı önlü
siyahinciii Doktorunla konuş durumu anlat gerekli görürse gidersin ama her suyu gelen hemen doğurmuyor
Svalpydn35 Melkee idrar kacirma da çok oluyor bahsettiginiz gibi.ben de yaşadım dediğiniz şeyi bı kaç kez Dr kontrolünde sordum suyu vs gayet iyi sızıntı yok demişti.su birden bire boşalan ve sizin engel olamadığıniz ve her yerin ipislak olduğu bı şeymiş .
balkizinbebegii Melkee avuç içi bana su gelmesi için az gibi geldi çünkü bebeğin içinde olduğu su o kadar az olmamalı ama yine de rahat etmediyseniz doktora mutlaka danışın
Melkee Kızlar gittim nst de bir sancı çıkmadı, suyumda ise azalma yok fakat sızıntı olabilir dendi , bir daha tekrarlanırsa beklemeden gelmem gerektiğini söylediler