AngeL- Uykusuzana92 viscolux olanını kullanıyorum. Aslında rahatlık ve baza açısından çok rahat ama boyu biraz yüzsek. Ve yatağının minderi sabit çıkarılıp yakınabilir olsaydı daha iyi olurdu.