Ayni dönemde bende grip oldum acile gittiğim de serum takmadılar bitki çayları vs önerdiler (ıhlamur kuşburnu) . Kendi doktorum vitamin ve parol yaptı serum o biraz olsun ise yaradı. Ama burun tıkanıklığın 1 ay kadar sürer tat ve koku da gidiyo bilgin olsun. Çok geçmiş olsun. Umarım sen kolay atlatırsın. 🙏😊