Merhaba, adetime 10 gün var ama lekelenmeler oldu 1-2 gündür. Sebebi ne olabilir? 18 gün önce reglimin 3. Gününde muayeneye gittim kist var dedi doktor ve doğum kontrol hapı verdi 1 ay için . Bunun yanında bi 10-12 gün falan soğan kürü de içtim. Ancak bu lekelenmeyi anlayamadım. Yaşayan var mı ?