Bende 32.haftadayim ve bende hic boyle şikayetler yok ya. Bazen suphe ediyorum hamile olduguma. Hareketlerini hissetmesem hamileyim demem. Masallah masallah dim de kendi kendime nazar degdirmim😬😅 yani benim gibi hamilelik geciren var mi tuhaf oluyorum burdaki arkadaslarin sikayetlerini okuyunca.